close
تبلیغات در اینترنت
درباره صفحات اجتماعی
بستن پنجره
با کليک بر روي +1 سایت ما را در گوگل محبوب کنيد.
به ما +1 بدهيد!
کمی طاقت داشته باشید...

وی ست

مرجع دانلود فیلم و سریال

امروز یکشنبه 28 مهر 1398 روز خوبی داشته باشید.

مکان تبلیغات شما
آخرین ارسالی های انجمن
درخواست فیلمفیلم های درخـــواستی خودر را از طریق لینک زیر به گوش ما برسانید .
خبر نامه با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار مطالب و سایت ما با خبر شوید .
تبلیغات
شبکه اجتماعی
شبکه اجتماعی
  • نویسنده : رسول
  • ارسال شده در تاریخ یکشنبه 16 آذر 1393 و ساعت 20:27
  • بازدید : 411
  • نظرات : تا
  • ادامه مطلب
  • برای دانلود به ادامه مطلب بروید موضوعات

صفحات اجتماعی

تاثیر گوگل پلاس بـر سئو

وقتی گوگل شبکه اجتماعی خود را تحت عنوان گوگل پلاس معرفی کرد ، نظر خیلی از صاحب نظران در علم سئو را به سوی خود جلب کرد. این شبکه میتواند هم برای شرکت ها و هم برای افراد سودمند باشد.در ادامه به تاثیرات این شبکه بر سئو میپردازم. اول از همه ، به شما پیشنهاد میکنم که در شبکه اجتماعی پلاس فعالیت خوبی داشته باشید و مطالب خود را در آنجا منتشر سازید . این شبکه در وحله اول میتواند برای شما بازدید آور باشد. اما آیا این شبکه بر روی سئو نیز تاثیری دارد؟ باید بگویم بله ، گوگل بدون هدف هیچ وقت دست به کاری نمیزند، گوگل یکی از نیاز هایش نمایش نتایج خوب و مرتبط است و میدانید که گوگل پلاس مطمئنا با موتور جست و جوی این شرکت در ارتباط است و حتما به سئو ی شما کمک می کند. فعالیت در گوگل پلاس از فیس بوک و توییتر مهم تر است ، زیرا اگر تعداد زیادی از افراد شما را به حلقه های خود اضافه کرده باشند ، نتایج ایشان ، شخصی خواهد شد و در مطالب مرتبط با آن چیزی که منتشر کردید شانس بالاتری برای دریافت بازدید کننده دارید 

همچنین : 

۱. شما میتوانید به پروفایل خود در پلاس ، لینک اضافه کید و همچنین ، به صورت استاتوس لینک قرار دهید ، فعالیت شما مسما تاثیر دارد. 

۲. لینک های که توسط کاربران ساخت میشوند ، مطمئنا توسط گوگل شناسایی میشوند و بر روی هویت وبسایت شما و رتبه مطالب تاثیر بسزایی خواهند داشت. 

۳. گوگل پلاس ، کاربرد ساده تری نسبت به دیگر شبکه های اجتماعی دارد و افراد میتوانند به راحتی در آن عضو شوند و شروع به فعالیت کنند . خوبی این شبکه این است که بدون فیلـتر شکن به آن با ssl دسترسی داریم. 

این شبکه میتواند به سئو ی وبسایت شما کمک کند ، اما هنوز در حال تست شدن توسط افراد در اینترنت است و آنان در حال مطالعه و تحقیق درباره آن هستند.سعی کنید که در این شبکه به خوبی فعالیت کنید و لینک های اسپم گونه ارسال نکنید . مطالب خود را بعد از منتشر شدن حتما در گوگل پلاس منتشر کنید و با معرفی خود به دیگران در شبکه پلاس ، در حلقه های بیشتری جای بگیرید.

چگونه می توانیم رتبه صفحات اجتماعی خود را ارتقاء بخشیم؟

لینک بیشتر در SERP، شبیه داشتن قفسه های بیشتر در یک فروشگاه است. SERP سرواژه search engine results page است و در واقع به لیستی از پاسخ هایی که یک موتور جستجو به ازای جستجوهای کاربر در خصوص یک واژه ارائه می دهد، اطلاق می شود.بر این اساس شما هر چه قفسه بیشتری در اختیار داشته باشید، بالطبع از فضای وسیع تری برای به نمایش گذاشتن کالاهای خود سود می جویید.از آن سو، مشتری ها به راحتی و با سرعت بیشتر می توانند تولیدات عرضه شده را مشاهده کنند و در نتیجه، بالقوه سودآوری بیشتری برای شما رقم می خورد.ما همین وضعیت را در فضای وب شاهد هستیم.از آنجا که سایت های اجتماعی به پاتوقی برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است و با توجه به آماری که در ابتدای این نوشتار ارائه شد، به خوبی می توان به اهمیت پر رنگ کردن حضور خود در این شبکه ها پی برد. ما سه راهکار ساده برای بهبود رنکینگ صفحه اجتماعی شما پیشنهاد می کنیم.

۱-از سایت خود لینک بدهید

از صفحه اصلی سایت خود، به سایت های شبکه های اجتماعی لینک بدهید.هر چند این شیوه، کار بسیار آسانی است ولی با توجه به نوع عملکرد الگوریتم های جستجوی موتورهای جستجوگر،همین کار ساده از تاثیرگذاری خوبی برخوردار است و ارزش و اعتبار سایت را در نگاه موتورهای اینترنتی ارتقاء می بخشد.لینک دهی از home page سایت خود و استفاده از نام تجاری خاصی که برای خویش انتخاب کرده اید، تاثیر فوری به دنبال دارد.با این حال از ۲۰ برند مهم خرده فروشی که کاربران در اینترنت به دنبال کسب اطلاعاتی درباره آنها هستند، ۶ مورد فاقد هر نوع لینکی از صفحه اصلی خود به شبکه های اجتماعی هستند. این، یعنی یک فرصت از دست رفته!

2-از نام تجاری خود استفاده کنید

در پست ها، از نام تجاری (Brand Names) خود استفاده کنید.URLهایی که با واژه های مورد جستجو یکسان باشند، در بالا بردن رتبه سایت کاملاً تاثیرگذارند.این قاعده در مورد کلماتی که شما در پست های شبکه های اجتماعیبه کار می برید نیز صادق است.بنابراین در پست هایی که در این سایت ها درج می کنید، از نام تجاری و محصولات خود، برای دستیابی به حداکثر بازده استفاده نمایید.

3-Likeبگیرید

نظرات کاربران، برای جستجوگرهای اینترنتی ارزشمند و تعیین کننده است.کاربران به شیوه های مختلفی می توانند عقیده خود را به این موتورها بفهمانند که برخی از این روش ها عبارت است از Like (در فیس بوک)، Follow (در توییتر)، +۱ (در گوگل پلاس) و غیره.از موارد گفته شده دربالا، Likeگرفتنآسان تر از بقیه است.کافی است شما با بهره گیری از چند تکنیک خلاق بازاریابی، مشتری های خود را خرسند کرده و لبخند یا به عبارت دیگر Likeآنها را به دست آورید.

در قسمت های قبلی، چگونگی ارتقاء رتبه صفحات خود در شبکه های اجتماعی را بحث کردیم.اکنون نسبت به سال های گذشته، این موضوعبه اولویت مهم سازمان ها، تولیدکنندگان و فروشنده ها تبدیل شده استولی این، همه ماجرا نیست.در واقع هدف مهمتر این است که چه کنیم تا تعامل با شبکه های اجتماعی بتواند بر ارتقاء رتبه سایت ما تاثیرگذار باشد.اصولاً مولفه های اجتماعی، تاثیر کاملاً مثبت و قابل ملاحظه ای بر سئو دارد، اما میزان این اهمیت تا چه حد است؟ بر اساس اطلاعات به دست آمده از تحقیقات شرکت BrightEdge، بین ۷۵ تا ۹۰ درصد ده نتیجه برتر به نمایش درآمده در موتورهای جستجوگر، حداقل یک لایک از فیس بوک یا یک توییت در توییتر دارد.این آمار و ارقام در آینده به شدت افزایش خواهد یافت (به ویژه برای صنایعی همچون خرده فروشی یا امور مالی و بازرگانی).

از اصول اولیه شروع کنید

کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند، معمولاً به شرکت یا محصولات شما علاقه مندند.بنابراین خوب است شما از این فرصت استفاده کرده و آنها را به رسانه های اجتماعی خود دعوت کنید؛ یعنی آنها را به برقراری ارتباط وسوسه نموده، از آنها لایک و Follow بخواهید، و یا تشویق شان کنید بر کلید به اشتراک گذاری صفحات وب سایت شرکت یا محصولات تان کلیک کنند.

استفاده از Head Termها در شبکه های اجتماعی

ترافیک عمده وب سایت بسیاری از شرکت ها، ازHead Termها نشات می گیرد.Head Term به یک سری واژه های جستجو که کوتاه، ساده و پرطرفدار هستند اطلاق می شود.اگرچه این اصطلاحات یکی از عوامل اصلی جستجو و کلیک کردن ها به شمار رفته و از این نظر بسیار باارزش هستند، ولی نکته اینجاست که رقابت بر سر این واژه ها بسیار بالاست. خب راه حل چیست؟ اول این که مطمئن شوید Head Termهایی که شما در «صفحات فرود» سایت خود به کار برده اید، از قابلیت استفاده شدن در شبکه های اجتماعی برخوردار است.توضیح آن که Landing Page یا صفحه فرود، صفحه ای در وب سایت است که به طور مستقیم به محصول یا خدماتی که شما ارائه می کنید، اشاره دارد و دارای فرایندی سرراست و قابل درک برای کاربر است.هر چه صفحات فرود سایت شما، لایک و Follow بیشتری داشته باشد، رتبه آنها بیشتر خواهد بود.دوم این که بازدیدکنندگان سایت خود را به تعامل با رسانه های اجتماعی وادارید.یکی از این راه ها، تعبیه منوهای bookmark & share در صفحات فرود سایت است.

از ابزار ساده استفاده کنید

یکی از راه های مناسب برای به اشتراک گذاری مطالب، استفاده از ابزاری است که اولاً جذابیت بصری داشته باشد و ثانیاً به آسانی بتوان آنها را مورد استفاده قرار داد. گاهی اوقات ما به سایت هایی برمی خوریم که چند ابزار فنی برای جستجو، مرتب سازی (sorting)، تحلیل و لایک در اختیار ما قرار می دهد در حالی که چه بسا برخی سایت های دیگر، همه این قابلیت ها را با یک گزینه ساده به ما ارائه کنند.چرخش در وب سایت های دسته دوم لذتبخش تر است و حتی ما شاید دوست داشته باشیم مشاهده آنها را به دوستان خود نیز توصیه کنیم.شما هم با کمی تفکر در مورد آنچه که در سایت خود برای به اشتراک گذاری و تشویق کاربران به برقراری تعاملات اجتماعی تعبیه کرده اید، دشواری یا آسان بودن استفاده از آنها را محک بزنید.

استفاده از افزونه های مناسب

فیس بوک انواع افزونه ها (Plugin) را در اختیار کاربران قرار می دهد که شما به آسانی و به صورت رایگان می توانید آنها را در وب سایت خود به کار برید.هدف این است که شما با قرار دادن افزونه های مناسب در سایت، کاری کنید که کاربران فیس بوک بتوانند به راحتی مطالب شما را به اشتراک بگذارند.افزونه های مختلف، کاربران مختلفی را به تعامل داشتن و کلیک کردن تشویق می کند.شما می توانید با کمی تجزیه و تحلیل، پی ببرید که استفاده از کدام افزونه برای کدام بخش از سایت مناسبت تر است و بهتر جواب می دهد.همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می کنید، برخی از این افزونه ها عبارتند از: دکمه لایک، دکمه ارسال، نظرات و فید فعالیت صفحه فیس بوک.

نتیجه گیری

جستجو و شبکه های اجتماعی، دو راه برای به دست آوردن سئوی بهتر برای سایت ها به شمار می رود.اقبال کاربران به شبکه های اجتماعی و ماهیت خاص این شبکه ها، به حدی تاثیرگذار است که امروزه از آنها به یکی از عوامل مهم ارتقاء رتبه سایت ها و بردن آنها به صفحات اول موتورهای جستجوگر یاد می شود، و حق هم همین است.اگرچه برخی شرکت ها به اهمیت این موضوع واقند اما هنوز هم هستند شرکت ها و سازمان هایی که این فرصت گرانبها را از دست داده و نسبت به آن چندان اعتنایی ندارند.شما با به کارگیری برخی از راهکارهایی که در این نوشتار بدان اشاره شد، می توانید از ارتقاء رتبه سایت خود در فضای وب مطمئن گردید.

ارسال به تلگرام

برچسب ها : صفحات اجتماعی ,

ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
  • پیشنهادی
  • پربازدید
  • جدید
  • نظرات

تبلیغات

آمار سایت

  • کل مطالب : 361
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • بازدید امروز :90
  • باردید دیروز : 179
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,802
  • بازدید ماه : 6,868
  • بازدید سال : 77,244
  • بازدید کلی : 405,591
  • آرشیو

    نویسندگان

    چت باکس

    ارشيو پيغام کوتاه   
     

    لینک دوستان

    تبادل لینک هوشمند

    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا دقیقا به این صورت با عنوان وی ست مرجع تحصصی دانلود فیلم وآدرس http://www.weset.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد

    عنوان :
    آدرس :
    کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

    کاربران

    جستجو


    صفحات جداگانه

    عضویت سریع

    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد